Сістэма менеджменту якасці
Прымаючы да ўвагі стратэгічную задачу Таварыства па выхаду на міжнародны рынак і замацаванню на ўнутраным рынку ў ААТ “Кіруючая кампанія холдынгу “Лідсельмаш” з 2006 года ўкаранёна сістэма менеджменту СТБ ISO 9001-2015, пацверджаная сертыфікатам адпаведнасці.
Галоўная мэта ў галіне якасці – стварэнне канкурэнтаздольнай па паказчыках якасці прадукцыі, якая задавальняе патрабаванням і чаканням спажыўцоў і забяспечвае стабільнае фінансавае становішча кампаніі.
Намечаная мэта дасягаецца шляхам рэалізацыі наступных прынцыпаў:
– укараненне на прадпрыемстве прагрэсіўных тэхналогій і абсталявання;
– Пастаяннае пашырэнне наменклатуры новых відаў прадукцыі, удасканаленне выпускаемых вырабаў з мэтай павышэння іх спажывецкіх уласцівасцяў;
– устанаўленне ўзаемавыгадных адносін з надзейнымі пастаўшчыкамі, выбіраючы тых, хто здольны пастаўляць сыравіну і матэрыялы высокай якасці;
– павышэнне кваліфікацыі і прафесійнага майстэрства персаналу;
– Пастаяннае ўдасканаленне сістэмы менеджменту якасці з мэтай павышэння яе выніковасці.
На сённяшні дзень у сістэме менеджменту якасці арганізацыі дзейнічае 6 працэсаў і 41 стандарт арганізацыі, якія ахопліваюць усе аспекты яе дзейнасці. Асноўнымі дакументамі сістэмы менеджменту якасці з’яўляюцца “Палітыка ў галіне якасці” і “Кіраўніцтва па якасці”